2007
  • Nevezés

  2006

  2005

  2004
  • Hírek
  • Támogatók

  2003
  • Versenykiírás
  • Végeredmény
  • Galéria
  • Média
  • Támogatók

 Hírlevél

   E-mail:

   


 Kereső
   
 


 Mi kérdezzük

Mi a címe a JETfly társmagazinjának?

   angyalborben.hu
489-74%
   haborumuveszete.hu
133-20%
   regiment.hu
21-3%
   bevetes.hu
12-1%
Összesen: 655

Silicon Dreams webfejlesztés

IV. Magyar Repülőszimulátor Bajnokság szabályai
Az első három JETfly Légiharc Kupán már bejáratott és a szerzett tapasztalatokkal kiegészített szabályokon idén már szinte alig kellett módosítani. A régi-új szabályok megismerése így feltehetőleg könnyen fog már menni mindenkinek. Köszönjük a V.4 Dongó Századnak és az vMH 59-nek, hogy fórumaikon helyet biztosítottak a szabályok megvitatásához. Egyben Örömmel számolhatunk be arról, hogy mostantól már a hivatalos honlap fóruma is üzemel, így a kupával kapcsolatos tudnivalókról immár itt lehet majd tájékozódni.
Hirdetés

SZABÁLYOK

Nevezés szabályai

- A versenyre bárki nevezhet, aki 18. életévét betöltötte, vagy valamely virtuális század tagja
- A versenyre történõ jelentkezés feltétele a részvételi díj (4000 HUF) befizetése, melyért cserébe a versenyzők idén is indulócsomagot kapnak
- Nevezési határidő: 2006. május 10.


Technikai jellegű szabályok

- A versenyen használt programverzió: IL-2 és Lock On legfrissebb verziója (jelenleg IL-2-nél 4.04m, Lock Onnál 1.12a)
- A versenyen biztosított számítógépeken csakis a szimulátor grafikus felületén (GUI) paraméterezhetõ opciók állítása megengedett. A szervezők igyekeznek úgy konfigurálni a számítógépeket, hogy azok a lehető legoptimálisabb teljesítményt nyújtsák. Egyényi kívánságokkal a bírókat kell megkeresni, akik engedélye nélkül GUI-n kívül paraméterezhető beállításokat nem szabad véghezvinni
- Minden menetről köteles az egyik versenyzőnek tracket vennie, hogy a vitás meneteket kiértékelhessük. A versenyt követően a trackeket publikáljuk. (File elmentésének szabálya: alacsonyabb sorszám vs magasabb sorszám-kör száma-verseny stádiuma. Tehát ha Kovács Pista sorszáma 086, Szabó Józsié pedig 009, a második összecsapásukat, azaz körüket vívták meg és már a legjobb 16 között vannak, akkor a file neve így nézzen ki: 009vs086-2-16.trk.)
- Ha bármilyen jellegű hardwares vagy softwares hiba jelentkezik, úgy erről a bírót haladéktalanul értesíteni kell, majd a menetet meg kell ismételni. Ezalól az egyértelmű helyzetek jelentenek kivételt (Pl, ha az egyik gép lángolva zuhan, a másiknak semmi baja, majd hirtelen az egyik gépen pl „kék halál” jelentkezik, akkor a műszaki hiba ellenére is egyértelmű, hogy ki győzött, így a menetet nem kell ismételni.) Adott helyzetek mibenlétét a bírók döntik el. Ha egyértelművé válik, hogy valaki műszaki hibára hivatkozva, vagy azt szándékosan előidézve kíván menetet ismételtetni, azt azonnal ki kell zárni.
- A játékmenetre vonatkozó bírói döntések ellen a versenyzők óvással élhetnek (tehát a konfigurációs beállítások illetve a játékmenetet nem érintő döntések ellen nem lehet óvni). A megóvott menet/kör eseményeit mindkét versenyző külön-külön előadja a három bíróból álló testületnek (amely tartalmazza a kört vezető bírót is). A bíróknak a körről készült tracket is módjukban áll visszanézni. A döntést a testület egyszerű többséggel hozza meg. A döntés végleges.
- Az elért eredményeket nyilvántartásba vesszük
- A légiharc módja: 1 az 1 ellen
- Típus: Bf-109 G2 (IL-2), MiG-29A (Lock On)
- Fegyverzet: Csak bépített fegyverzet
- Tüzelõanyag mennyiség: fix (50% IL-2 kategória, 100% Lock On kategória)
- Nehézségi beállítások: Maximális nehézség (Lock On kategóriában realisztikus G hatás)

- FIGYELEM! Ha esetleg csalásra derülne fény, az elkövetőt azonnal kizárjuk, illetve a következő évi kupán sem indulhat.

Elfogás szabályai

- A menet a bíró utasítására kezdőhet el.
- Az összecsapások 2 nyert menetig vagyis maximum 3 menetig tartanak. Egy nyert kör (amely 2 vagy 3 menetből áll) 1 pontot jelent, így egy játékos egymásikkal vívott ütközetben 0 vagy 1 pontot szerezhet.
- Győztesnek tekinthető az, aki repülőgépét ellenfele becsapódása után még minimum 10 másodpercig uralma alatt (értsd a gépe vezethető marad) a levegőben tartja (kivétel: ld műszaki hibák).
- A selejtezők helyszíne a szimulátorban: változó
- A gépek egymással szemben, 2km (IL-2) illetve 13km (Lock On) távolságból, 4000m-es magasságon, szintben 300km/h (IL-2) illetve 750km/h (Lock On) sebességgel indulnak.
- Az első találkozáskor TILOS tüzet nyitni.
- Ütközés esetén a bírok hivatottak eldönteni, hogy szándékos, vagy véletlen ütközés történt. Szándékos ütközés esetén az eddig nyert, vagy vesztett menetektől függetlenül a vétlen fél kapja a győzelemért járó 1 pontot, míg véletlen ütközés esetén a menetet újra kell játszani.


Selejtzők

- Időpont: május 27.
- A jelentkezők számától függően sorsolással alakítunk ki csoportokat. Bővebben a regisztráció lezárulta után.
- A selejtezők a legjobb 8 játékos megállapításáig zajlanak.

Döntő

- Időpont: május 28.
- A legjobb nyolcból pontszámai alapján a két négy fős csoport legjobb kettő versenyzője jut tovább. Pontegyenlőség esetén az a csoportelső, aki a két fél összecsapásából győztesként került ki.
- Az első csapat első helyezetje a második csapat második helyezetjével játszik, a második csoport győzteses pedig az első csoport második helyeztejével. A két nyertes vívja meg a döntőt, míg a két vesztes a harmadik helyért küzd majd.

Egyéb

A verseny lefolyásában, díjazás menetében, értékében a szervezők -a jelentkezők számától függően- a változás jogát fenntartják!


 

Játék: Mikor és hol rendezik a Repülőszimulátor Európa Bajnokságot?
Budapesten, 2006. május 27-28.
Budapesten, 2006. szeptember 9-10.
Kecskemét, 2006. május 27-28.
Moszkvában, 2006. szeptember 9-17.
Válaszadás határideje:
2006.05.27 19:23:00
A mi pontos időnk:
2017.10.18 11:30:54
A válaszadás ideje lejárt!
Kapcsolódó oldalak
   Szabályok letöltése
Nyomtatható változat
Küldje el ismerősének
Név   
  
Jelszó   
  

Jelenleg
a fórumunkba
nem vagy
bejelentkezve!


Regisztrálok!

Mi is a
jelszavam?











   
 
  GAMESTAR Légiharc Kupa
2007. szeptember 8-9.